Albert Heijn: 80 gram - €3,99
Jumbo: 75 gram/80 gram - €2,99/€3,95
Action: 80 gram - €1,69
Goede tip, ik vind pijnboompitjes zo lekker maar altijd zo prijzig!
Leuke tas.
Ik vond dat er niet heel veel van mn neus af kwam. Had ze geprobeerd omdat ze de formule van die andere neusstrips hebben veranderd (ze werken niet meer ). Ben nu fan van die van kruidvat eigen merk
Weet iemand of ze bij de action kleine houten kistjes verkopen?
Heb laatst ook echt 5 bakjes meegenomen ofzo!
Dat bespieden gaat tegenwoordig dus zelfs met terugwerkende kracht
Die wondersponsjes werken zo goed dat ik me soms afvraag of ik er wel eentje zal gebruiken. Of de klus het sponsje wel waard is of dat er een “uitdagender” klus op het sponsje ligt te wachten
Ik ga het weekend de oven ermee proberen… ben benieuwd of die daar krachtig genoeg voor is haha
Bij mij is het gelukt! Van die zwarte vlekken die er al jaren opzaten zijn nu gewoon zo goed als weg! Het enige nadeel was dat de hele oven vol lag met afgebrokkelde stukjes spons. Het was ook nog wel een klusje om die er weer allemaal uit te krijgen. Maarrr… wel een blinkende oven!
Heb je het ook op je bakplaten gedaan? Want die zijn echt ranzig bij mij, maar ben bang dat je de anti aanbaklaag eraf haalt.
Nee dat niet. Dat ding was zo goor dat ik ‘m in de kliko heb gegooid en een nieuwe heb gekocht
Halloooooooo ik heb lampjes gekocht vandaag! voor binnen- en buiten.
Ben benieuwd hoeveel licht ze geven, foto volgt vanavond
Ik doe m’n bakplaten en roosters altijd een nacht in een dichtgeknoopte vuilniszak met een scheut ammoniak, door de dampen weekt al die zwarte prut los, dan veeg je het er zo af met een sponsje. Wel even hoofdpijn als je die platen uit de zak haalt, maar groot plezier daarna
Super leuk! Ik neem aan dat ze in het stopcontact moeten en niet op batterij zijn?
Jup in het stopcontact! Tussen de lampjes zit 20cm snoer + nog eens 5m snoer richting stopcontact
Oh wauw ! Dit ga ik sowieso proberen! Dus gewoon plaat in de zak en een scheut ammoniak erbij en dichtknopen die handel? Hoef het niet in te smeren ofiets?