Hahah ik ben toch wel blij dat ik het goed had gezien en je niet voor niks bent gegaan
ik heb laatst die vegan repen van de action gekocht, 50 cent per stuk en die zijn lekker!
vooral de blauw is bij mij favoriet
Ik heb dus laatst de Wondersponsjes gekocht, vandaag voor het eerst gebruikt. Quote van mijn vriend: “Ik dacht jaaaa hoor sponsjes van het egf maar damn ze werken echt”
ohhhh yes
ik vind trouwens die roze all cleaner niet echt lekker ruiken
Vergeet ik vandaag bij de Action de sponsjes. Kom ik bij de kassa, zie ik op de band wel de sponsjes liggen, dus; huh? Hoe kan dit?
Zegt Mn jongste dochter; ja die zijn van mij hoor, had ik nodig om squishys mee te maken
Iemand deze al geprobeerd?
Voor de 99 cent kon ik het niet laten liggen
Voor een verjaardag een magnetisch inkleur-vel gekocht.
Kan je daarna uitknippen n hebben de kindjes dus hun eigen magneten ingekleurd. Was wel een succes en kost iets van zestig cent…
Niet geprobeerd. Volgens mij hilarisch als je die gebruikt en in de spiegel,kijkt
Nee, maar ben wel benieuwd of hij bevalt
Ja ik. Het schuimt, maar heb het idee dat het alleen een beetje zeep is (en niet zo’n carbonated clay mask als van die instagram filmpjes/foto’s. Ik vond het een beetje teleurstellend, haha.
Ja fan hiervan. Voelt grappig en huid daarna zacht doe het twee keer per week
Wat je NIET moet kopen
M’n ogen branden mn hoofd uit. Bubblemask ook geprobeerd vandaag, was wel grappig maar kreeg er een erg rode en gevoelige huid van.
ik vind deze wel heel fijn, maar gebruik iets anders voor oogmake-up. Zou geen enkel merk micellair water op m’n ogen gebruiken eigenlijk
Oh doe ik altijd wel gewoon hoor en nooit ergens last van gehad. Behalve deze dus…
Die prikt inderdaad wel een beetje. Maar heb hem toch opgemaakt want anders vond ik het zonde Die van de Lidl prikt niet (heb ik nu) dus misschien is dat een vervanger voor je?
Ja vind het ook zo zonde, misschien toch alleen maar voor mn gezicht gebruiken ofzo en mn ogen met wat anders schoonmaken. Bedankt voor de tip daar ga ik eens naar kijken als ik er ben!
Ok ik heb hem deze avond ook geprobeerd en inderdaad ook een gevoel van ‘‘dat was het dan?!’’ Het schuimde en tintelde een beetje maar geen grote bubble party hier
Gezicht voelt wel zacht en schoon aan maar geen wow effect.
TLDR:
Werking: 7/10
Funfactor: 6/10
Haha ik doe altijd echt vier maanden met zo’n fles dus dat opmaken is dan echt kut
Ik ben helemaal gek op die natural producten van de Action, alleen waar ik me helemaal de piep aan erger is dat als die flessen 1 keer vallen dat ze gelijk lek zijn! Is me nu al de 2de keer gebeurd met de kitchen cleaner… erg frustrerend!
Ja ik ook haha, maar doe het dan toch