Action toppers

Ik ben ook voor de allesreiniger en sponsjes gezwicht haha. Vooral naar de laatste ben ik benieuwd! Ik maak altijd smoothies in van die blenderbekers en die zijn erg lastig schoon te krijgen. Hopelijk gaat het hier wat makkelijker mee!

Ik zet die blenderbekers altijd na gebruik direct onder water, dan zijn ze na een kwartiertje heel makkelijk schoon te spoelen!

Oké, mijn smaakanalyse :stuck_out_tongue_winking_eye:: binnen in zitten chocoladewafeltjes met daar omheen caramel/chocoladesaus, omhuld met witte chocolade waarin kleine chocoladekoekballetjes (beetje Oreo, maar dan luchtiger) zitten.

11 likes

Gewoon warm water en beetje afwasmiddel in de blender doen en even laten draaien. Alles helemaal schoon!

1 like

Oké waarom heb ik hier nooit aan gedacht. De eerstvolgende keer ga ik dit proberen, thanks!

1 like

:scream: * rent naar action *

2 likes

mmmmmm nu moet ik ze al helemaal hebben, lekker zeg!!

1 like

Zijn die er in verschillende kleuren?

Voor zover ik weet alleen in zwart

Thnx! Hoopte eigenlijk op witte, maar zwarte zijn ook prima

Wat web goede tip! Die heb ik nodig voor al mijn zomerse topjes die niet op een gewone hanger blijven hangen

1 like

Ik ga morgen met koopavond ook de wondersponsjes halen!! Kijken of ik n ovenschaal kan redden

Ik ga morgen ff kijken of ze pompons (kleintjes) hebben en van die ‘googly eyes’. Iemand enig idee of ze zulke dingen ook hebben?

Bedoel je van die plak oogjes? Die hebben ze!

Ja precies die! Chill!!

Sowieso ga ik morgen naar de Action speciaal voor die Lions :see_no_evil:

3 likes

Stelletje influencers!!!

4 likes

Ik heb die spons ook gekocht en het werkt echt geweldig voor thee aanslag in kopjes!

1 like

Ik heb die air lounger gekocht maar ik krijg er niet voldoende lucht in! Ik heb al als een idioot rondjes zitten rennen buiten, maar dat mocht ook niet baten🤤

4 likes

Met dank aan @syntagma: Action verkoopt nu douchegel van Le Petit Marseillais. Ze zijn echt heel fijn en ruiken lekker, dus echt een aanrader voor €1,29 ipv. €5 normaal gesproken!

13 likes