Action toppers

Die allesreiniger in die sprayfles is echt geweldig! Handig voor als ik lui ben

Ik heb deze van de week bij de big bazar gekocht!

1 like

Ik heb de powersponge ook gekocht. Werkt echt chill om mijn gootsteen mee schoon te maken!

Heb ik ook, hij maakt goed schoon maar die brokkelzooi is wel kut

Ja same! En ik heb nog niet ontdekt waarom hij zo goed is?

1 like

Nee geen last van? Ik zorg er wel voor dat ik mijn nagels er niet inzet (want zwak materiaal) en ik laat hem echt opdrogen voor ik hem weer in het keukenkastje gooi.

Nee bij mij niet. En laat hem ook drogen net als @Virago

Hahahaha ja ik denk dat je het daar ook niet voor moet gebruiken. Meer voor aanslag enzo.
Maar bij mij brokkelen ze op een gegeven moment ook af ligt er ook een beetje aan wat ik schoonmaak hoe lang ze heel blijven.

Misschien verkopen ze bij de action ook wel beitels :stuck_out_tongue:

8 likes

Kun je het niet terugsmelten? Een tissue erop en dan strijken, zodat het vloeibaar wordt en in de tissue trekt? Ik weet niet precies waar de smeltplek zit…

Ik heb wel spul van prowin wat hier ideaal voor is, maar kun je dus alleen via zon consulente bestellen.

Waar woon je?

Wat ik ook een echte topper vind zijn de fluwelen dunne kleerhangers. Kleren blijven er mooi op hangen en doordat ze zo dun zijn kun je er lekker veel naast elkaar kwijt. En echt iets van 2.99 voor 10 stuks!

11 likes

Een van mijn grootste action liefdes ja! Alleen kunnen ze niet allemaal draaien :grimacing:

jaaa echt ideaal!!

Vandaag bij de Action geweest en gewoon vergeten de wondermiddeltjes/producten mee te nemen die hier genoemd zijn. Heb er niet eens aan gedacht. Nu moet ik dus weer terug want ik moet ze ook proberen

1 like

Nog nooit gehad!

SCHANDE :wink:

1 like

Kwam deze gisteren bij de Action tegen. Erg lekker, heel anders dan gewone lion!

14 likes

Ik vind het glazen servies een aanrader! Mooie whiskeyglazen (vergelijkbaar met de AH actie) voor een leuke prijs en ook de borden en schalen zijn heel insta-waardig

2 likes

dit wil ik, kan je iets meer uitleg geven over de smaak? :drooling_face: