Dat kan, maar het is ook waar je tevreden mee bent he. Ed is degene die een probleem maakt van het huis niet zij
Niet alleen Rose, dit zie je heel vaak… Ik heb een tijdje in Brazilie gewoond en in de favelas daar hebben mensen heel weinig, maar ze hebben allemaal wel een tv en een telefoon. En ik was vorig jaar in Costa Rica bij een familie die net gevlucht was uit El Salvador en die hadden nog niet eens bedden of een vloer, maar wel een tv van 2 meter.
Het is wel interessant idd. Helemaal voor smartphones snap ik dat dat een hogere prioriteit heeft dan andere dingen, omdat het toch je social mobility verhoogt. Ik zou ook eerder een telefoon kopen dan een bed frame tbh.
Ja echt creepy zo die ogen! Vond hem voor dit programma ook al zo’n engerd
Heeft 'ie ook aan een ander programma meegedaan dan?
Ik vind overigens de verhaallijnen van die ‘Lana’ en ‘Williams’ zoooo saai. Gebeurt zo weinig en schiet voor geen meter op. Echt de naïviteit van die mensen joh.
WIL JUMS
ja echt irritant en vind david en lana ook niet leuk
Nee Ash zag ik gewoon op youtube en facebook voorbij komen met ‘inspirational’ nonsense
Jaaa die vrouw van Williams (weet haar naam niet ) is gewoon irritant naïef en die verhaallijn is zoooo langdradig. En David is ook mega naïef met Lana, maar ergens heb ik wel met ‘m te doen. Ben wel heel benieuwd naar de aflevering van volgende week en wie de deur open doet.
Vind Darcy en Stephanie ook niet zo boeiend
Oke ik vind alleen BabygurlLisa en Usman leuk blijkbaar
Heb je z’n seminar bij 90 day fiance al gezien? Holy tering.
Echt precies dit:
Teeeeeeeeeeringtedje, iemand de laatste aflevering gezien? Ash is echt een debiel
Ash is geen relationship coach, is gewoon een gigolo met dit als facade
Ja wat een gek! Geen andere woorden voor… Had het echt met Avery te doen…
Oke jongens ze hebben dus per ongeluk de hele tell all opname online gezet, wel weer weggehaald maar mensen hadden hem al gedownload dus hij staat nu hier https://youtu.be/dWE22gtjbpc
Check de beschrijving voor time marks want hij duurt 10 uur haha maar dit is echt genieten
Samenvatting
Lana is real
Jij maakt mijn dag!!
Hahahaha ik ga stuk om die aflevering van vanavond. Ed die zegt: I love you, en dat Rose in het Filipijns/Tagalog zegt: je bent lelijk.
Hahaha ‘Does that mean’ I love you’? I hope so’
Hahaha Darcy als Tom voor de deur staat: random.
Wat jammer, het is alweer geblokkeerd.
Kan je nog meer spoileren over Lana?
Hier staan alle spoilers https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/gfeioz/90_day_fiancé_tell_all_accidentally_available_tea/
Vond het zo vies dat Tom ineens voor de deur stond, alleen maar omdat hij zich rot voelde over z’n gedrag die dag ervoor. Terwijl zij duidelijk over een veel langere periode gekwetst is, het kwam echt over alsof hij dat totaal niet erkende. Ik was blij verrast dat Darcy die brief niet aannam
Maar waarom zijn het ineens drie afl. Ben kapot wil naar bed maar wie is williams