90 Day Fiancé

Dat kan, maar het is ook waar je tevreden mee bent he. Ed is degene die een probleem maakt van het huis niet zij

2 likes

Niet alleen Rose, dit zie je heel vaak… Ik heb een tijdje in Brazilie gewoond en in de favelas daar hebben mensen heel weinig, maar ze hebben allemaal wel een tv en een telefoon. En ik was vorig jaar in Costa Rica bij een familie die net gevlucht was uit El Salvador en die hadden nog niet eens bedden of een vloer, maar wel een tv van 2 meter.

Het is wel interessant idd. Helemaal voor smartphones snap ik dat dat een hogere prioriteit heeft dan andere dingen, omdat het toch je social mobility verhoogt. Ik zou ook eerder een telefoon kopen dan een bed frame tbh.

1 like

Ja echt creepy zo die ogen! Vond hem voor dit programma ook al zo’n engerd

Heeft 'ie ook aan een ander programma meegedaan dan?

Ik vind overigens de verhaallijnen van die ‘Lana’ en ‘Williams’ zoooo saai. Gebeurt zo weinig en schiet voor geen meter op. Echt de naïviteit van die mensen joh.

WIL JUMS

ja echt irritant en vind david en lana ook niet leuk

Nee Ash zag ik gewoon op youtube en facebook voorbij komen met ‘inspirational’ nonsense

4 likes

Jaaa die vrouw van Williams (weet haar naam niet :joy:) is gewoon irritant naïef en die verhaallijn is zoooo langdradig. En David is ook mega naïef met Lana, maar ergens heb ik wel met ‘m te doen. Ben wel heel benieuwd naar de aflevering van volgende week en wie de deur open doet.

4 likes

Vind Darcy en Stephanie ook niet zo boeiend

Oke ik vind alleen BabygurlLisa en Usman leuk blijkbaar

Heb je z’n seminar bij 90 day fiance al gezien? Holy tering.
Echt precies dit:

Teeeeeeeeeeringtedje, iemand de laatste aflevering gezien? Ash is echt een debiel

2 likes

Ash is geen relationship coach, is gewoon een gigolo met dit als facade

4 likes

Ja wat een gek! Geen andere woorden voor… Had het echt met Avery te doen…

1 like

Oke jongens ze hebben dus per ongeluk de hele tell all opname online gezet, wel weer weggehaald maar mensen hadden hem al gedownload dus hij staat nu hier https://youtu.be/dWE22gtjbpc

Check de beschrijving voor time marks want hij duurt 10 uur haha maar dit is echt genieten

Samenvatting

Lana is real

7 likes

Jij maakt mijn dag!!

1 like

Hahahaha ik ga stuk om die aflevering van vanavond. Ed die zegt: I love you, en dat Rose in het Filipijns/Tagalog zegt: je bent lelijk.

13 likes

Hahaha ‘Does that mean’ I love you’? I hope so’

1 like

Hahaha Darcy als Tom voor de deur staat: random.

1 like

Wat jammer, het is alweer geblokkeerd.
Kan je nog meer spoileren over Lana?

Hier staan alle spoilers https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/gfeioz/90_day_fiancé_tell_all_accidentally_available_tea/

3 likes

Vond het zo vies dat Tom ineens voor de deur stond, alleen maar omdat hij zich rot voelde over z’n gedrag die dag ervoor. Terwijl zij duidelijk over een veel langere periode gekwetst is, het kwam echt over alsof hij dat totaal niet erkende. Ik was blij verrast dat Darcy die brief niet aannam

3 likes

Maar waarom zijn het ineens drie afl. Ben kapot wil naar bed maar wie is williams

2 likes