Lana bestaat waarschijnlijk uit meerdere vrouwen die een chatlogboek bijhouden, dus wordt lastig
Ik was wel echt verbaasd toen ik Maria (van Caesar) zag. Ik dacht ook zij komt nooit voor in de show :o
Re: Lana, ze laten haar foto wel ongeblurd zien in de show wat betekent dat de vrouw op die foto toestemming heeft gegeven… Ik hoop nog op een Maria-achtige plottwist
Hahaha dit was ook weer te erg… “Ja ik heb dit aangetrokken en meegedaan in de moskee DUS NU MOET JE ME WEL DE GUNST VERLENEN OM TOESTEMMING TE GEVEN VOOR ONS HUWELIJK”. Zoo fout
Hahaha ik ging helemaal stuk toen BabyGurlLisa™ die na de moskee gelijk de vraag ging stellen aan mummy (blegh). Ze dacht waarschijnlijk: ik ga even snel doen alsof ik een goed persoon ben voor een half uur, daarna is het genoeg geweest, geef me mijn toestemming
Waarschijnlijk is het ook gewoon editing hoor. Maar jeetje ik ging stuk. Usman’s moeder is ook echt savage.
Waah ik zit de afleveringen van afgelopen weekend te bingen en Josh en Aleksandra hebben een kind gekregen welke biracial lijkt…Heel bijzonder, er gaan verhalen rond dat ze al zwanger was (van die vriend in Praag) en Josh homo is dus dit een arrangement was… Technisch gezien kan een blank koppel en donker kindje krijgen maar apart is het wel
Ja ik heb zoiets ook gezien, dat daar vanaf de geboorte van hun kindje al speculatie over is. Ik vind dat altijd echt naar! Misschien ook omdat ik een soortgelijke situatie heb, ik heb twee biracial kindjes die juist heel wit lijken. En daar krijgen we ook constant commentaar op en mensen die claimen dat ik vreemd ben gegaan blabla. Nja…
Even weer on-topic: Ik zie dat Jay & Ashley ineens weer samen zijn?! Wat een ramp joh
Van haar had ik echt verwacht dat ze hem niet meer terug zou nemen. Ik zag ook dat Nicole in Marokko is bij Azan.
Huh serieus? Ik dacht dat Ashley inmiddels wel echt klaar was met hem. Zonde… ze verdient zoveel beter.
@Katie die relatie is ook echt the gift that keeps on giving. Nu alleen nog Danielle en Mohamed samen en de chaos is compleet.
Ja inderdaad. Ik vind het ook wel zielig voor haar want ze lijkt me wel een lief meisje maar ja. Ik zag dat Tiffany en Ronald ook weer samen zijn. Beste van dit seizoen vind ik toch babygirl Lisa Ik krijg steeds op youtube zijn liedjes als suggestie
@Chesirecat Ja echt suf dat die weer bij elkaar zijn. Die Jay is gewoon een puber, daar wil je je kinderen toch niet aan blootstellen? Hij zal superlief zijn hoor, maar met deze leeftijd en gedragspatronen vind ik hem niet echt geschikt als partner of stiefvader.
YEEEEEEEEES Danielle & Mohamed, daar zou ik keihard om lachen. Meine gute wat een trainwreck was dat.
Trouwens, die Ronald, die komt uit een buurt heel dicht bij waar ik woon. Ik heb daar ook een tijd gewerkt. Ik had zo gehoopt dat ik ze tegen zou komen toen ze nog hier waren Dan was ik sowieso besties met Tiffany geworden haha
no neck big ed
Omg ik ga stuk om Ed die samen met die vader moet douchen en een rat ziet
Dat blijft mijn favoriete stuk van alle 90 day seizoenen .
Ik vond die rat haast cute, hij bewoog een beetje als een robot ratje in de Efteling zou doen ofzo
Maar waarschijnlijk stond hij stijf van de rabiës ofzo
Rose slaapt op eens matje in een vochtig huis met loshangende bedrading aan de muur en ratten en kippen binnen.
Hoe zou het kunnen dat ze dan wel zo’n luxe smartphone heeft?
Omdat ze ervoor kiest haar geld uit te geven aan een telefoon. Is wel een iets kleine uitgave dan een nieuwe huis hé. Bovendien hebben ze daar mega veel soorten telefoons, ook hele goedkope.
Ed stuurt vast spullen/ geld
Oh zo… ik had het idee dat zo’n nieuwe iPhone duurder was dan dat hele huis