Yep en dan zijn ze allemaal zo verbaasd en boos dat je in een Arabisch land geen affectie mag tonen op straat, of niet in je spagettiband top kan rond dwarrelen.
Yassss Usman, yaaaasss. Die Lisa is niet goed joh
@Sneakers Je hebt dan wel een goede jongen te pakken hahah. Baby Gurl Lisa Outfit: onflatteuze jurk, je haar een week niet wassen (of borstelen/kammen), even flink lopen schreeuwen totdat je schor bent en chagrijnig kijken.
Het hele verhaal van David en Lana (?) vind ik zo ongeloofwaardig dat ik bijna niet kan geloven dat hij zo dom is. Vraag me af of dit niet een vooropgezet plan is. Niemand is toch ZO dom.
Ed en Rose: vind het allebei opportunisten. Maar vind Ed wel een beetje sleazy.
Jeffrey en Varya: Is me nu pas eigenlijk opgevallen dat ze als enige koppel niet worden behandeld tijdens Pillow Talk. Maar snap ik ook wel, gezien zijn verleden. Allemaal nare dingen over die man gelezen over dat hij vast heeft gezeten en aangeklaagd is voor verkrachting (?).
Ik ben echt aan het rooten voor Erika en Stephanie.
Crazy Eyes Jay en Ashley; idk. Vind ze allebei saai.
Dit ja! En een glazen pot met allemaal sigarettenstompjes mee nemen, heel bezitterig kijken, en tegen iedereen zeggen dat ze met hun poten van je vriend af moeten blijven, en niet naar feestjes mogen komen. En een mooie haarband kan ook
Ik haat Lisaaaaa, wat een trol
Ja… alleen illegaal though…
://www1.swatchseries.to/
WOAH! Dit ken ik niet! Zou je dit ook vanuit het buitenland kunnen kijken/gebruiken?
Ik ga op onderzoek uit
Edit: Fail. Mag niks kijken in mijn regio. Ah well
Tip voor mensen die niet de hele afleveringen wilt kijken. https://www.youtube.com/channel/UCMu5ZJrw89qF0Z3XPo5_qWA dit account post stukken van 5 min dus meer dan TLC en het geeft mij het idee dat ik het belangrijkste meekrijg haha
Te droog!
En terecht ook. Die Lisa is ook helemaal niet lief tegen Usman.
Jezus hoe lang gaat dat verhaal met die gast en zn insta duren. Elke week hetzelfde fragment
Hahaaaaa lisa je bent geen god, bek houden
Oooh ik hoop zo dat Usman ermee kapt hé, wat een naar mens die Lisa
Ieeeeh ik krijg echt de kriebels van die duim Ed
Ja die vent zal maar aan je tenen zitten wroeten
Hij ziet eruit als een grote teen
Dus ze ziet het verschil niet tussen haar eigen tenen en die vent bedoel je?
Kan ik de vorige afleveringen nog ergens terug kijken?
Ed in het huis van Rose hahah die man is in shock hahaha… aaaah ik vind m een beetje een creepy mannetje maar het is ook wel een beetje sneu… Al snap ik niet dat hij dit niet had kunnen weten… Maargoed eerlijk gezegd zou ik zelf ook in shock zijn whaha…
Je ziet alleen elke keer de afkeer op het gezicht van Rose…
Die Ed en Rose, man man man wat een stel. Je ziet inderdaad de afschuw op haar gezicht en Ed wil zó graag Die crazy eyes gast is volgens mij ook zo fake als wat met zijn gekke, ontwijkende antwoorden. Liza vind ik ook een vreselijk figuur trouwens