90 Day Fiancé

Waar kijken jullie het nieuwe seizoen? Is het alweer op tlc te zien? (Ik raak daar altijd zo in de war met de verschillende seizoenen en versies)

Ik keek gisteren op tlc!

1 like

Ik kijk echt alles op Youtube, daar zijn een paar die hards die elke keer afleveringen posten.

Off-topic: Mijn liefde voor slechte reality TV gaat ver, maar kent iemand Love After Lock Up? MY WORD wat een rotzooi :joy:

2 likes

Nog niet eens zo ergs als dat programma over liefdes tussen mensen met verschillende gewichten :sob: hot & heavy ofzo?

Ik durfde bijna niet te zeggen dat ik die serie vandaag ontdekt heb :joy:

1 like

Volgens mij is dat door zijn overgewicht.

Ik heb ergens voorbij zien komen dat hij een aandoening heeft waardoor zijn nek zo is.

Slechte kwaliteit, maar het is tenminste iets

3 likes

Nog meer!
Als jullie trouwens willen dat ik hier mee op hou, let me know!!

3 likes

Nee joh, ben er alleen maar blij mee! :grin: Scheelt mij weer zoekwerk :blush:

Ik vind Lisa en Sojaboy echt walgelijk maar ik kwam echt niet meer bij van dit filmpje https://www.instagram.com/p/B9kscB8gzqS/?igshid=f9947vpumvjb

1 like

Omg hahahaha. Ben wel echt een beetje Darcy-moe aan het worden. Heb het gevoel dat zij en Tom samen drama maken voor de publiciteit en het is gewoon niet meer interessant. Vraag me soms ook echt af of ze ook zo dramatisch is in real-life. Om maar niks te zeggen over die lippen :see_no_evil:

Ja wat is dit echt?? @FrootLoops Ze zagen er prima uit maar die zus van Darcy is echt verspookt man :scream:

3 likes

Ik vind het vooral bijzonder dat haar dochters zo ‘normaal’ lijken! Die moeten toch ook een of ander complex oplopen met zo’n onzekere, verbouwde moeder?

Vooral het feit dat AL haar zelfvertrouwen uit het hebben van een relatie lijkt te komen

1 like

@S.ophia Beetje overboard met de bronzer en highlight :see_no_evil:

@anon67544534 Volgens mij zijn ze best nuchter idd, misschien juist een goed voorbeeld voor ze hoe het dus NIET moet.

2 likes

Dit blijft ook leuk om te kijken!!

2 likes

Sorry voor het onwijs spammen van dit topic. Dit moest ik even delen.

Als je ECHT geen inspiratie voor spin-offs meer hebt:

2 likes

Ja maar ze hebben wel de Tell All en alle opnames stil moeten zetten! :fearful:

GVD ik leef voor de Tell All!

1 like

Gelukkig hebben we altijd nog content van Sojaboy

9 likes